Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2016 22:04 - На ПлажЪ
Автор: burborino Категория: Забавление   
Прочетен: 678 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.08.2016 22:05


Много обичам да си играя на плажа. Добре, че вече имам и деца, че преди това ровещата в пясъка, сравнително порастнала жена будеше разни там учудени и насмешливи погледи. Ама, моля ви се, ако бях с металотърсач, вместо със жълто сито и розова лопатка, щяхте и вие да искате да търсите съкровища!

Ето, вчера, успях да пресея достатъчно пясък за да открия 123 фаса! И то на два квадрата добивна площ. Представяте ли си ако бях минала целия плаж какво богатство щях да натрупам.

Виж, концесионерите на плажа, ме усетиха още първия ден. Сега всяка сутрин ми запазват нов чадър на ново място с нови полета за развитие на моята страст.

Иначе разбиране у хората има. Има. Не мога да се оплача. Особено обичам семействата – те са особено продуктивни. Ето онзи мен до мен имаше семейство с две деца. Майката – изнервена секси бомба с дълъг маникюр, пушеше от онези луксозните цигари и специално за мен остави в пясъка не само пепел и фасове, но и кутийката. Ми то си е лукс, нищо че е празна. То те и кочаните от царевицата и празните кутийки от сок, кола, бира, чипс, Зайо Байо и сладолед оставиха, ама веднага след тях чадъра зае друго семейство и майката беше конкурентна гад, която взе че събра всичко в нейното си пликче. Два часа я дебнех да се разсее да ми остави нещо, ма тц. И накрая нищо не остави. Стисната и с гъза си ви казвам.

Ама, слава на Юнона, редки са тия. Добре, че сме културна нация и масово никой не си тръска и не си гаси фасовете другаде освен в пясъка. Ми то за това е този пясък, в края на краищата си е като един голям естествен пепелник.

Та така, ровя си тука и си трупам. Дано не се запалят и други, че да ми правят конкуренция – и удоволствието ще ми се развали, и добивът ще падне. И без това ми е трудно да забраня на децата да пипат като ме гледат мене. Първите няколко дни на плажа се беше превърнало в ужасна игра на криеница, само ги чаках да влязат във водата и да почна да си ровя. Иначе като почнах да си трупам в една кофичка боклученца и фасчета и двете деца веднага почнаха и те да събират и да ми носят с ръчички каквото намерят в пясъка. Даже едното беше изровило един използван презерватив, добре че го хванах преди да надуе „балончето“, че баща му щеше вече да се разведе с мен. Хич не го разбира той това нещо ровенето в пясъка…

Айде, ще ви оставям, че децата влизат във водата и ще мога да се развихря!



Тагове:   море,   плаж,   боклук,   мръсно,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: burborino
Категория: Забавление
Прочетен: 35268
Постинги: 15
Коментари: 3
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930