Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2015 19:56 - За тока през април и други смешки
Автор: burborino Категория: Забавление   
Прочетен: 767 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.03.2015 20:33


Някой да ми обясни защо е добра новина, че отчитането на тока ще е на тримесечие?

Щели да са необходими по - малко хора, за да отчитат потреблението?

Ъъъъ, искюз ми, ама това не означава ли, че част от персонала ще бъде уволнен? Ехоо, синдикатитиии?! Това значи още безработниии, ехооо....

И понеже ще плащам на тримесечие, това ще ми спести време за стоене на опашка т.е. ще ми спести пари?!

Ъъъ, ами то тока вече не се плаща сааамо на една каса - кеф ти през интернет, кеф ти през банкомат, а ако държиш на касата - може и през хилядите пунктове и пуктчета на всякакви фирми за плащане като и-пей, изи пей и т.н. пей - пей...

Пък и хората, които си плащат на касата, си чакат опашката като част от социалните придобивки. Те пак ще са си там, бе, хора. Само, че на опашки за оплаквания. Ако не друго,  то за да се видят, да се раздумат.

Освен това, ако плащам на тримесечие само дето ще трябва да платя повече на куп. Сумарно или не налага се да паля лампа, щото, то на газеничето му свърши фитила... Реално, накрая, ще се размие за кой месец колко точно съм употребила.

Вароятно търсен ефект е, че ще съм забравила дали през декември/ април/август всъщност не съм ползвала ток само 10 или 15 дни, щото през останалото време съм била на ски, на село при баба за яйчица или някъде на топло на море...

Та и доказването ще е за един още по стар период от време...

Разкош...

Да си го представим така - сметката за април идва в края на юли, отиваш в дружеството през август, те правят проверка през септември (по формулата за средно отчетените стойности за периода на глава от населението в Люлин и Дружба взети заедно делено на космическото лъчение от слънцето по обяд по дължината на екватора на квадрат).
Въз основа на получения резултат правят преизчисление на част от сумарната средностатистическа сметката през октомври и евентуално след още една две корекции през ноември, през декември, като коледен подарък, ще получиш отговор за това какво се е случило през ъъъъ, забравих, април ли беше?

Ммм, да, мисля да се възползвам от новата услуга.

Някой друг път.


Тагове:   ток,   бъркотия,   тримесечие,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: burborino
Категория: Забавление
Прочетен: 35168
Постинги: 15
Коментари: 3
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031